reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jarmila Tvaruzkova

Jarmila Tvaruzkova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som zvedavý človiečík, ktorý sa často pýta "A prečo...?" Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaNezaradené

reklama

Nezaradené

Grand Canyon - zostup do pekla

Jarmila Tvaruzkova

Grand Canyon - zostup do pekla

V jedno marcové ráno som s rodičmi čakala na príchod autobusu v Grand Canyon Village. S batohmi na chrbtoch, s paličkami v rukách a s čapicou na hlave sme pozorovali ako sa začína rozvidnievať.

  • 22. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 529x
  • 7
Salsa, Doritos, a ľad v džúse

Jarmila Tvaruzkova

Salsa, Doritos, a ľad v džúse

Otvorím chladničku a pohľadom preskúmam jej obsah v snahe uspokojiť svoju pažravosť. Pohľad mi padne na salsu a spomeniem si na poslednú pretancovanú noc. S radosťou ju schmatnem aj spolu s balíčkom kukuričných lupienkov Doritos ktorý som objavila na chladničke. Nadšená objavom si nalejem džús a hodím doňho zopár kociek ľadu. Asi som sa aklimatizovala, už je to rok a tri mesiace čo som tu.

  • 19. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 096x
  • 1
Tam kde sa spája veda, architektúra a umenie

Jarmila Tvaruzkova

Tam kde sa spája veda, architektúra a umenie

Časopriestorovo sa posuňte sedem hodín späť a niekoľko tisíc kilometrov juhozápadne. Snáď trafíte mestečko Ames v americkom štáte Iowa, domov Iowa State University. V severozápadnom rohu univerzitného areálu stojí Molecular Biology Building. Ak vás zaujíma neobvyklé umenie alebo genetika, určite sa zastavte.

  • 12. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 132x
  • 1
Nie je USA ako USA

Jarmila Tvaruzkova

Nie je USA ako USA

V poslednej dobe som čítala niekoľko blogov výmenných študentov v USA. Presnejšie povedané z Texasu a Californie. My, nezasvätení Slováci, sa dozvieme ako to funguje v Amerike. Nie je však Amerika ako Amerika, predsa len sú to Spojené Štáty. Každý štát je trošku iný.

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 060x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu